Facebook

18 Aralık 2013 Çarşamba

Hazal Kaya'nın Sırrı Güzellik


Hazal Kaya güzelliğini bakın neye borçlu...

 Ünlü isimler cilt bakımı için binlerce lira harcamak yerine 10 liralık gül suyu kullanmaya başladı. Nurgül Yeşilçay, Pınar Altuğ ve Nefise Karatay’dan sonra Hazal Kaya da cilt bakımı için gül suyunu tercih ediyor.


Son dönemde yıldızı parlayan oyuncu Hazal Kaya’nın her attığı adım takip edilir oldu. Kıyafetleri, saçları, alıp verdiği kilolarla sürekli konuşulan Kaya’nın pürüzsüz cildinin sırrı da ortaya çıktı. Her daim doğallıktan yana olduğunu belirten  Hazal Kaya, cilt bakımı için meslektaşları gibi binlerce lira harcamak yerine en pahalısı 10 lira olan gül suyu kullanıyor.

Cildine son derece önem verdiğini söyleyen Kaya, “Cilt bakımımı kendim yapıyorum. Haftada bir peeling uyguluyorum. Tonik yerine de gül suyu kullanıyorum. Bu annemden öğrendiğim en önemli güzellik tüyosu. Cildi gerçekten yumuşatıyor ve canlandırıyor. Asla başka bir ürün kullanmam” dedi.

‘PAHALI ÜRÜNLER ALMAM’

Nefise Karatay, Nurgül Yeşilçay ve Pınar Altuğ da cilt güzelliğini gül suyuna borçlu olan ünlülerden. Ünlü markaların ürünlerine fahiş ücretler ödemek istemediğini söyleyen Karatay, “Cildimin temiz ve parlak görünmesini gül suyuna  borçluyum. Sabah-akşam cildimi mutlaka gül suyu ile temizlerim. Tüm hanımlara tavsiye ederim” dedi.
Güzellik Sırları , Güzellik Oyunları Estetik - Plastik Cerrahi( Estetik,Cilt - Saç Bakımı,Makyaj,kozmetik,Egsersiz )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder